Re: własna strona www

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 17:29:35 MET DST

On 10 Aug 2006 08:52:42 +0200, alinka_ wrote:

> chcę mieć własną strone www, ale nie wiem, od czego zacząć. Strona ma być na
> prywatny użytek. Gdzie mogę ją założyć? Ile to kosztuje? Czy muszę znać się na
> tworzeniu stron?

To jest pytanie trochę z gatunku: "Chcę czymś jeździć; czy potrzebuję
samochodu, czy może wystarczy mi rower?" - nie wiadomo, co właściwie jest Ci
potrzebne, więc trudno doradzać. Jeśli zadajesz pytanie "czy muszę się znać
na tworzeniu stron", to znaczy, że się nie znasz i może najwygodniejszym
rozwiązaniem dla Ciebie byłoby np. założenie sobie bloga, jeśli formuła
bloga pasuje do Twoich oczekiwań. Jeśli nie, to możesz komuś zlecić
stworzenie strony zgodnie z Twoimi wytycznymi albo się nauczyć robić to
samodzielnie, przynajmniej w podstawowym zakresie.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O