Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Janek <a_at_a.pl>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 10:28:06 MET DST
Message-ID: <ebpcbh$fua$1@nemesis.news.tpi.pl>

Mam zupełnie inne doświadczenia z obsługą łącz.

Zaczynaliśmy mając SDI i DSL-a, potem tylko DSL, później Polkaki w większej
ilości, teraz ATM.
Przy SDI i DSL za każdym zgłoszeniem (a było ich przez 3 lata 5 razy) czas
reakcji wraz z usunięciem usterki wynosił 2 h także w sobotę (kiedy
teoretycznie nie pracują).
Przy FR uwzdlędniając 40 km drogi jaką musiał pokonać technik z Polpaka
(przy 2 awariach tego łącza) czas usunięcia problemu to 3 h wraz z kontaktem
z działu bezpieczeństwa sieci.
Przy ATM czas reakcji to 10 minut, zdiagnozowania i usunięcia problemu 30
minut.

Na miejscu jest możliwość podłączenia się do GTS via radio i tylko 4 Mb od
TK, więc wyboru nie ma.

Zupełnie inne podejście jest do problemów z telefonami, ale to nie ta grupa.
Received on Mon Aug 14 10:30:10 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 10:40:00 MET DST