Re: Zwiększenie prędkości usługi InternetDSL dla osiedlówki czyli droga przez męke.

Autor: kacper <kacper_at_legion.slubice.biz>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 19:41:21 MET DST

Dnia Mon, 24 Jul 2006 11:12:21 +0200, Tomek Kruk napisał(a):

> Pieknie....

No, no, ja ostatnio miałem podobną sytuacje, odesłali mnie do
telepunktu, bo będą sprawdzać możliwości techniczne, w telepunkcie mi
powiedzieli, że dostane umowe do domu w ciagu 30dni ... czekałem,
czekałem, zadzwoniłem na Blue-Line, a tam mi powiedzieli, że już
powinna być umowa, zadzwoniłem do telepunktu, a Pani mi powiedziała,
że umowa już na mnie prawie miesiąc czeka... myślałem, że mi
słuchawka z ręki wypadnie... :-)
Ale po podpisaniu umowy, tydzień czekania, Pan monter przyszedł,
zmienił modem, poklikał, podał adresy i sobie poszedł, a ja się
cieszę DSL'em 8000 :-)
Więc na przyszłość - nie ufaj Telepunktowi ;)
Pojedz tam i ich opier... a jak nie to zgłoś skargę.

Pozdrawiam,