Zwiększenie prędkości usługi InternetDSL dla osiedlówki czyli droga przez męke.

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 24 Jul 2006 - 11:12:21 MET DST

Tak się złożyło że osiedlówka się rozrasta i pora na zwiększenie
prędkości, tymbardziej że nowi użyszkodnicy lada dzień będą dopinani.
Nie widzialem że cała zabawa to droga przez męke.

Dzwonie na 9393, odesłali do telepunktu "bo tam trzeba umowe spisać".
Pojechałem do telepunktu a tam dostaje informacje że najpierw to oni
musza wywiad techniczny przeprowadzic, wklepał coś do systemu i to
było tyle (jakby nie można było załatwić tego telefonicznie).

Umowa przyszła pocztą (czyli jednak dasię), podpisałem, odesłałem
i.... cisza. Dzwonie na 9393, tam odsyłają na 0800120811, ci spod
0800120811 odsyłają do telepunktu, na moją odpowiedź że tam nikt się
nie zgłasza odpowiadają że w takim razie mam tam sobie pojechać
(bagatela 40km, bliższy telepunkt w ogóle odmówił przyjęcia zgłoszenia
"bo to nie nasz teren").

Pieknie....