Re: Ceny łącz zagranicznych w Polsce

Autor: Marcin Kuczera <marcin-n0spam_at_poczta.rybnik.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 21:00:36 MET DST

> z tego co wiem tylko telia.
> ale - od atmana/gts napewno mozna wykupic tranzyt gdzies "dalej"(gts -
> gtsce, atman - level3).
> A co do cen.. Sam bylbym ciekaw ;)

sam chciałem od telii jakieś megabity, ale kurcze ceny są spore tak, że
raczej bardziej się opłaca kupić od pośrednika. Chciałem to sam odebrać w
Warszawie - tak więc koszty transmisji im odpadają i przy 20Mbit wychodziło
niecałe 200PLN/Mbit netto... rozumiem takie ceny jeżeli mi doprowadzają
kabel do węzła, ale skoro ja sam dochodze - to dość drogo liczą.. No i
instalka 1600 euro, jakieś takie dziwne jak dla mnie a chętnie bym
skorzystał przy dobrych cenach.

Marcin