Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: zasiu <zasiu_at_wytnij.to.gower.peel>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 15:10:41 MET DST

> to JEST problem. niegdy tego nie rozbili i podchodzą jak do jeża.
>
> adresy PA i łącze to "oczywiście, nie ma sprawy"
>
> powiedziałem, że adresy mam swoje i mam tez ASN-a. to zrobili oczy. Ale
> CZY JA NA PEWNO MAM ASN-a ??
>
> miałem wrażenie, że popełniłem jakieś wykryczenie, że go mam ... bo za
> mały jestem, żeby wogóle śmieć o tym pomyśleć.

Nadinterpretujesz. Powtarzam, że dla wymienionych opów postawienie łącza z
BGP nie stanowi problemu. Jest to szeroko dostępna usługa, jedna z wielu.
Btw. wcześniej mówiłeś, że się nie odezwali. Teraz się okazuje, że jednak
się odezwali, ale nie wiedzą, co z BGP zrobić. Zdecyduj się, odezwali się
czy nie;-)

pozdr
zasiu