Re: Aż tak? Olewka klienta!!!

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 12:14:08 MET DST

zasiu napisał(a):

> Wątpię, aby w przypadku wymienionych operatorów BGP stanowiło jakiś problem.

to JEST problem. niegdy tego nie rozbili i podchodzą jak do jeża.

adresy PA i łącze to "oczywiście, nie ma sprawy"

powiedziałem, że adresy mam swoje i mam tez ASN-a. to zrobili oczy. Ale
CZY JA NA PEWNO MAM ASN-a ??

miałem wrażenie, że popełniłem jakieś wykryczenie, że go mam ... bo za
mały jestem, żeby wogóle śmieć o tym pomyśleć.

Wojtek