Re: GTS - nam klienci nie są potrzebni

Autor: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 09:51:23 MET DST
Message-ID: <e4ekm1$a3q$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<Grzegorz.Janoszka@S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrne6kdcq.iru.Grzegorz.Janoszka@galaxy.agh.edu.pl...
> On 16 May 2006 21:48:37 +0200 I had a dream that Tomek S
> <tomasz.smigielskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote: proponuje zadzwonic do
> biura i porosić o zmiane prowadzacego temat, .. Jeśli chodzi o oddział
> krakowski, to GTS przez kilka miesięcy miał literówkę w numerze telefonu
> :) Nie wiem, czy teraz poprawili, ale ostatnie kilka miesięcy to
> straszyło. Samo to świadczy o fatalnym podejściu do klienta tej firmy.
> Dla mnie szok, że nikt nie podniósł alarmu, że przez kilka miesięcy
> żaden klient nie dodzwonił się - to co robią handlowcy w lokalnych
> oddziałach? :)

Grzegorz, zadzwoń do Katowic.
Dla mnie, od lat, obsługa jest tam wzorowa.

--
z.
Received on Wed May 17 09:55:14 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 May 2006 - 10:40:01 MET DST