Re: u kogo najlepiej zarezerwowac .eu?

Autor: Piotr Pankowski <pandi_at_cyberspace.com.plNIELUBIESPAMU>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 21:34:31 MET DST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Piotr Pankowski wrote:
>
> Gdyby ktoś miał tak napisany system to by oznaczało, że równocześnie > 1
> osoba nie może operować w swoim panelu domenowym. Nikt rozsądny tego tak
> nie zaimplementował - jeśli już to kolejka zleceń idących jednym
> połączeniem (choć rzeczywiście - sensowne działanie oznaczało zablokowanie
> zleceń do zakończenia puszczania rejestracji czyli maks. do wieczora jako,
> że z pl wyszło niewiele domen).

i niestety tak trzeba, kolejki, semafory, pamiec wspoldzielona - co kto
lubi :) a najlepsze jest to, ze EURid na pytanie kiedy bedzie to
normalnie wspomina o czerwcu/lipcu (zaleznie od wersji) po drugim land
rushu, jakby nie mogli dac teraz wiekszej ilosci polaczen a ew.
zmniejszyc ja na czas uwolnienia domen z sunrise, a brak trade to tez
lekka porazka jest (na szczescie ma byc podobno do konca tego tygodnia,
zobaczymy).

Pozdrawiam

--
pandi