Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sun 02 Apr 2006 - 09:51:16 MET DST

Tego oto dnia 2006-04-02 04:20, Niejaki/a News User bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> BTW, Konrad Plich to szara eminencja, ma mega spory wplyw na polityke TP,
> IMHO kto z Konradem nie zadziera, ten wygrywa.

To bedzie odpowiedz user-a, ktory przynajmnmiej jesli chodzi o ten
watek, z wyzej wymienionym KP chyba zadarl ;-)
To niby co sugerujesz drogi News Userze - mam potwierdzic ze wszystko
jest cacy i ladnie tak jak napisal Konrad skoro w rzeczywistosci nie
jest ? Po prostu podwinac ogon pod siebie i z radoscia znosic to co
laskawie TP mi daje ???

A moze po prosty Wielki Brat(cia) dotarli tez i na ta grupe i wkrotce
okaze sie ze mozna tu pisac tylko "prawomyslnie" ? ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --