Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)

Autor: tm <msft_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Feb 2006 - 22:12:30 MET

On Sat, 4 Feb 2006 04:31:16 +0100, Tomasz Śląski wrote:

> guście) i jedyne co może wystawić to rachunek. Niestety, mimo upływu lat mam
> wrażenie, że niewiele się w tej prowizorce firmowej zmieniło. Pojawiła się
> spółka z o.o. ale jej działanie pozostało w gruncie rzeczy takie samo.

Dokładnie też takie wnioski nasuwają mi się po kilkuletniej obserwacji
"rozwoju" GG. Program od kilku lat po prostu stoi w miejscu.

Co się ostatnio poprawiło - można już uzyskać odpowiedź na wysłanego do
nich emaila :) Wprawdzie te odpowiedzi wyglądają tak, jakby pisały je
jakieś boty, ale zawsze się to inaczej odbiera niż pisanie "w kosmos".

--
Tom