Re: NTG? Rejestracja domeny...

Autor: orzel <orzel_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 21:58:54 MET

RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> Nie sprzedał mi również usługi sprzątania własnego biura a jednak w
> cenie usługi, jaką sprzedaje jakaś część też to jest. Cena usługi ma
> obejmować _całość_ a nie fragment płatności. Zrozumiałeś już?

Ja rozumiem ten temat wiec nic nie musze "doruzumiec".
Jednak widze, ze ty w koncu zrozumiales i juz kumasz, ze dales sie nabic
w stary jak swiat trick. Gratuluje naiwnosci.

> UKS kontrolował i nie znalazł. I właśnie dlatego jestem na celowniku

Nie znalazl, bo nie chcial. Gdyby chcial to by znalazl, rozumiesz?

> UKS. A po problemach z InterNASKiem (właśnie zaczyna się proces) wolę
> dmuchać na zimne.

> Dla zainteresowanych: InterNASK/WAP SA/CRM SA itd. był dość aktywnym
> rejestratorem i dostawcą usług hostingowych. Problem jednak był taki,
> że istniał tylko wirtualnie i sprawił mnóstwo kłopotów swoim klientom.
> Obecnie toczy się sprawa karna przeciw jednej z osób zamieszanych w
> sprawę. Poszkodowanych jest kilkaset firm i osób.

Twoja naiwnosc sie potwierdza. Nie robisz jeszcze innych interesow z
firmami krzakami, by potem trzasc portkami o 2 zl?

Poza tym z tego co widze jestes taki pewny swojego zdania, ze krzyzyk na
  droge i powodzenia!

EOT