Re: NTG? Rejestracja domeny...

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 13:13:01 MET

Hello orzel,

> No chyba bardzo nienormalne, bo jak rejestrator ma Ci wystawic FV na
> usluge ktorej nie sprzedal on tylko bank? Zrozumiales juz?

Nie sprzedał mi również usługi sprzątania własnego biura a jednak w
cenie usługi, jaką sprzedaje jakaś część też to jest. Cena usługi ma
obejmować _całość_ a nie fragment płatności. Zrozumiałeś już?

> P.S. Jak Ci bedzie kontrolowac US to Ci znajdzie w papierach wieksze
> problemy niz 2 zl (a te ksiegujesz na podstawie wyciagu z konta).

UKS kontrolował i nie znalazł. I właśnie dlatego jestem na celowniku
UKS. A po problemach z InterNASKiem (właśnie zaczyna się proces) wolę
dmuchać na zimne.

Dla zainteresowanych: InterNASK/WAP SA/CRM SA itd. był dość aktywnym
rejestratorem i dostawcą usług hostingowych. Problem jednak był taki,
że istniał tylko wirtualnie i sprawił mnóstwo kłopotów swoim klientom.
Obecnie toczy się sprawa karna przeciw jednej z osób zamieszanych w
sprawę. Poszkodowanych jest kilkaset firm i osób.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl