Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)

Autor: tm <msft_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Feb 2006 - 20:09:20 MET

On Mon, 30 Jan 2006 13:18:42 +0100, futszaK wrote:

> tylko że ja nie mam nic przeciwko mamonie dla twórców, ktoś stworzył
> komunikator, utrzymuje te serverownie, dba o to, usuwa awarie to
> należą mu się za to pieniądze jak psu buda

Racja, tylko że ostatnio GG "pada" codziennie - chyba za rzadko klikamy
w reklamy ;) Musimy klikać częściej - może wtedy dokupią nowy serwer lub
kolejne łącze. Czytałem jakieś plotki, że przygotowują coś dla biznesu -
przy tej awaryjności ciężko będzie pomysł zrealizować.

> Druga sprawa to fakt ze ten oryginalny klient obciążą system w sposób
> znacznie większy niż wydaje się do jego prawidłowego funkcjonowania,
> nie jest wykluczone że to niby za darmo wiąże się z korzystaniem z
> mocy obliczeniowej MOJEGO komputera do nie moich potrzeb o czym ja nie
> jestem informowany.

Ten oryginalny klient jest tak prymitywny, że brak słów. Naprawdę -
trudno się dziwić, że dużo ludzi używa alternatyw.

Właściwie nie za bardzo wiadomo, po co wyszły wersje 6 i 7, bo niczego
znaczącego nie wniosły do programu. Chyba, że kogoś rajcują animowane
emoticony ;)

--
Tom