Re: anonimowy zakup domeny

Autor: Robert Święcki <jagger_at_swiecki.net>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 15:07:14 MET

darecki@wytnij.sobie.to wrote:

> No, *dopoki*. Jesli w tej domenie ma nic nie byc, to faktycznie.
> Ale jesli domena zyska na popularnosci, albo jeszcze zacznie zarabiac
> pieniadze, to sie tacy znajda.
> Nie majac *gwarancji* dysponowania domena, po co ja rejestrowac?

Pozostaje jeszcze problem 'po co' rejestrowac całkowicie anonimowo
domenę. Jeżeli ktoś wie co robi, to nie pyta o takie rzeczy na polipie,
a jezeli komus brak bystrów w kwestiach sieciowych to nie widzę sensu
pomogać, bo możemy nieświadomie komuś tym zaszkodzić (tym którzy będą
szukali właściciela domeny, bo z niej zaspamowano/umieszczono warezik
etc..).

--
        Pozdrowienia, Robert!
http://www.swiecki.net