Re: anonimowy zakup domeny

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 12:25:23 MET

Samotnik <samotnik@wytnij.samotnik.art.pl> wrote:

> Polemizowałbym :) Dopóki nikt nie chce mu jej jakoś zabrać, to pamiętając
> login i hasło do systemu rejestracji, a może i nawet authinfo domeny,
> może się nią długo posługiwać. :)

No, *dopoki*. Jesli w tej domenie ma nic nie byc, to faktycznie.
Ale jesli domena zyska na popularnosci, albo jeszcze zacznie zarabiac
pieniadze, to sie tacy znajda.
Nie majac *gwarancji* dysponowania domena, po co ja rejestrowac?

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 40. Throw darts at a bare wall.  All of a sudden, act excited, telling