Re: o2.pl skarży Telekomunikację Polską [press]

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 20:53:36 MET
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <43d3e2c8@news.home.net.pl>

wer napisał(a):

>>
>> To nie jest koszt pozyskania klienta. Kosztem takim może być np.
>> reklama, subsydiowanie modemu, prowizja dla sprzedawcy czy
>> niepobieranie kosztów instalacyjnych.
>>
>
> A co to jest? Subsydiowanie modemu to koszt pozyskania klienta,
> subsydiowanie lacza juz nie?
>

Nazwałbym to bilansowaniem długoterminowego kontraktu. Być może
marketoidzi mają jakieś mądre słowo na nazwanie tego terminu. Zauważ, że
na "koszt" łącza wpływają m.in, nakłady na infrastrukturę (1/n DSLAM-a,
łącze doprowadzające). Rozlicza je się w terminie całego kontraktu.
Jest jeszcze podział na nakłady inwestycyjne i operacyjne, ale to chyba
za bardzo komplikuje problem.

M.
Received on Sun Jan 22 20:55:13 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 22 Jan 2006 - 21:40:01 MET