wer napisał(a):
>>
>> To nie jest koszt pozyskania klienta. Kosztem takim może być np.
>> reklama, subsydiowanie modemu, prowizja dla sprzedawcy czy
>> niepobieranie kosztów instalacyjnych.
>>
>
> A co to jest? Subsydiowanie modemu to koszt pozyskania klienta,
> subsydiowanie lacza juz nie?
>
Nazwałbym to bilansowaniem długoterminowego kontraktu. Być może
marketoidzi mają jakieś mądre słowo na nazwanie tego terminu. Zauważ, że
na "koszt" łącza wpływają m.in, nakłady na infrastrukturę (1/n DSLAM-a,
łącze doprowadzające). Rozlicza je się w terminie całego kontraktu.
Jest jeszcze podział na nakłady inwestycyjne i operacyjne, ale to chyba
za bardzo komplikuje problem.
M.
Received on Sun Jan 22 20:55:13 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 22 Jan 2006 - 21:40:01 MET