Re: ???????????=?utf-7?Q?nno+ALY-ci__!_by

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 03:57:27 MET

Hello Andrzej,

Friday, January 20, 2006, 1:25:37 AM, you wrote:

> A mogę skomentować stosowanie oryginalnych zestawy znaków i tego
> konsekwencje? W szczególności zestaw utf-7 w nagłówku i iso-8859-2 w treści
> oraz rozpieprzanie tematu?

Pisz do tego, który temat rozpieprzył a nie do mnie.

> Może dalibyście sobie na wstrzymanie z używaniem wynalazków, których nie
> potraficie skonfigurować? ;-P

Nie wiem, jakiego wynalazku używasz, skoro nie potrafisz sprawdzić w
wątku, kto temat rozwalił. Dla ułatwienia: spróbuj wątkowania po
references, wielce uczony kolego. Mam nadzieję, że potrafisz...

BTW: podobno jestem w twoim KF, niekonsekwentny robaczku. A jeśli mnie
z niego wyjąłeś, to serdecznie upraszam o powrót. Nie mam ochoty
czytać twoich wyjątkowo nietrafnych zgryźliwości.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl