Re: [neostrada] czy ktoś może mi kraść sygnał?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 18:58:27 MET

jarek@message.pl napisał(a):

> Nie znam w Rzeszowie oferty, która byłaby satysfakcjonująca. Ponadto najpierw
> musiałbym zerwać umowę, a do tego potrzebuję mieć na nich haka - tzn. jakoś im
> udowodnić, że się z tej umowy nie wywiązują.

na DSL zmienili ostatnio regulamin, moze i na neostrade zmienia - przy
nowym regulaminie mozna wymowic umowe pod pretekstem braku akceptacji.

Ciekawe czy dalo by sie nie zaakceptowac regulaminu dla jednej
lokalizacji - bo chetnie bym uniknal kary za rozwiaznie umowy ktora
ktora stala mi sie juz zbedna.