Re: domeny.onet.pl

Autor: Piotr Pankowski <pandi_at_cyberspace.com.plNIELUBIESPAMU>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 00:01:29 MET

darecki@wytnij.sobie.to wrote:

> Wcale nie tak trudno.

no chyba, ze trafi do wspomnianego wyzej onetu :)

> A skad bedzie wiadomo, ze sam nie dal? Przeciez kazdy abonent
> znajacy authinfo, moze je wywiesic na slupie, a potem dzwonic
> i marudzic. To Abonent ma go pilnowac, nikt inny.

jesli sam je dal to juz jego problem, w systemie registara nie bedzie
informacji o takiej dyspozycji. Ja i pewnie spora czesc grupy wiem co to
jest authinfo, i ze nie nalezy go wieszac na slupie :) ale jednak nie
kazdy klient zdaje sobie z tego sprawe.

PS
jako, ze prawdopodobnie i tak zaden z nas nie przekona drugiego
proponuje dalsza rozmowe przeniesc na priv.

Pozdrawiam
pandi