Re: domeny.onet.pl

Autor: Piotr Pankowski <pandi_at_cyberspace.com.plNIELUBIESPAMU>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 23:11:41 MET

darecki@wytnij.sobie.to wrote:

> Ech, nie zartuj :)
> Tak to sie do stempla dorwie, albo do dlugopisu, ukradnie papier firmowy..

ale cos mi mowi, ze takie cos da sie juz podciagnac pewnie pod jakis
paragraf.

> Po prostu swego trzeba pilnowac i nie nalepiac hasel na monitorze :)

niestety jeszcze sporo osob ma problem z tym i hasla typu imie sa dosc
czeste.

> Skoro w panelu mozna zmienic delegacje, to dlaczego nie zrobic
> transferu? Skutek bedzie podobny.

tak, ale jednak zmiane delegacji latwiej odkrecic niz odzyskac domene
przetransferowana Bog wie gdzie :)

> Przeciez authinfo pozwala
> jedynie wybrac nowe miejsce, w ktorym wniesie sie oplate
> i ewentualnie w ktorym zmienia sie konfuguracje domeny.
>
> Zmiany ABONENTA przy pomocy authinfo przeciez nie zrobisz :)

true

> IMHO te papierki, to pokomunistyczne nawyki, gdzie najwazniejsza
> byla okragla, czerwona pieczatka :)

pamietaj, ze jest to tez zabezpieczenie dla registrara na wypadek gdyby
klient dzwonil, ze ktos dostal jego authinfo, prosze tu mamy pismo, tu
jest panstwa pieczatka/podpis.

> A teraz ma byc latwo, klikasz i jest.

wyslanie jednego faksu tez chyba wielkim problemem i utrudnieniem nie
jest (oczywiscie pisze o registrarach ktorzy nie przeciagaja specjalnie
procedury w nieskonczonosc), w koncu nie zmienia sie registrara co tydzien.

Pozdrawiam
pandi