Re: Internet / warszawa / międzynarodowa

Autor: Pawel Sikora <psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 22:30:59 MET

 " nierzucajacysiewoczynick" <poconick@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dopkqn$5uj$1@inews.gazeta.pl...

> taaak i smycz na 2 lata.
>
> ja mam aster i "zaufanego" przedstawiciela handlowego, sa rozne formy i
rozne
> promocje i rozne rozwiazania o ktorych biuro czy infolinia oficjalnie nie
chce
> mowic a raczej nie moze.
> Powiedz jaki net cie interesuje a ja ci powiem co mozna z tym zrobic i
jaka
> miec cene itd < np jak zrobic z ceny netu 144zl - 84zl i 1zl przez
2miesiace).
> Jesli zalezy ci na jakosci netu to aster jest najlepszym pod tym wzgledem
> [...]

Do konca roku jest w chello w warszawie promo 13 miesieczne na chello
light (1M/128) + Pakiet pelny TV za 99 brutto. Pierwszy miesiac gratis.
ALE :)
Wypowiedziec TV (53/mc) mozna niezaleznie od chello (wycenionego na 46/mc),
pod karą tylko 52 PLN.
Wiec efektywnie mozna dostac chello light za 50,5 PLN/mc przez 13 miechow.

P/