Re: Internet / warszawa / międzynarodowa

Autor: nierzucajacysiewoczynick <poconick_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 21:46:15 MET

> Jesli potrzebujesz _szybkiego_
> Internetu to jest fajna promocja TPSA na iDSL przez 6 miesiecy za zlotowke..

taaak i smycz na 2 lata.

ja mam aster i "zaufanego" przedstawiciela handlowego, sa rozne formy i rozne
promocje i rozne rozwiazania o ktorych biuro czy infolinia oficjalnie nie chce
mowic a raczej nie moze.
Powiedz jaki net cie interesuje a ja ci powiem co mozna z tym zrobic i jaka
miec cene itd < np jak zrobic z ceny netu 144zl - 84zl i 1zl przez 2miesiace).
Jesli zalezy ci na jakosci netu to aster jest najlepszym pod tym wzgledem w
wawie, ip stale wybor prywatne czy publiczne i najwazniejsze zero limitow
(ktore maja osiedlowki, tp, i chello)