Re: Sciema TEPS-y neostrada

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 00:15:01 MET

OGONek~ pisze:

> Normalny człowiek przeczytawszy regulamin i myśląc trzeźwo koreluje tą
> opłatę z okresem 12 miesięcznym kiedy obowiązuje lojalka. W życiu nie wpadł
> bym na to że to tak działa. Zresztą zapytałem w telepuncie o oplaty i
> uzyskalem odpowiedz ze zadnych nie ma.

Jeśli tak Ci powiedzili, to rzeczywiście możesz mieć pretensje -- ale
bardziej do niedoinformowanego pracownika niż do TPSA.

> Po prostu byłem pewien ze podpisuje
> normalną kolejna umowę.
> To zwykła złodziejska pułapka.

Chyba jesteś inny -- w cenniku jest wszystko jasno napisane, nie
rozumiem, na jakiej podstawie uznałeś, że opłata za zmianę
prędkości na niższą wyraźnie wyszczególniona w cenniku akurat Ciebie
nie dotyczy.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl