Re: Sciema TEPS-y neostrada

Autor: OGONek~ <spamerzy_at_wszystkich.krajow.p#^&*@.sie>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 08:04:09 MET

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w

> 1. Celem działania normalnej firmy jest zysk, a nie pisanie
> regulaminów. 2. Trzeba zawsze czytać to, co sie podpisuje. Żadna
> firma i żaden system prawny nie zwalnia z obowiązku myślenia
> 3. Nie zawsze rozwiązanie najprostsze jest rozwiązaniem optymalnym
> kosztowo.

W umowie nic nie ma napisane że to migracja - więc jak to miałem skorelować
z regulaminem?
Normalny człowiek przeczytawszy regulamin i myśląc trzeźwo koreluje tą
opłatę z okresem 12 miesięcznym kiedy obowiązuje lojalka. W życiu nie wpadł
bym na to że to tak działa. Zresztą zapytałem w telepuncie o oplaty i
uzyskalem odpowiedz ze zadnych nie ma. Po prostu byłem pewien ze podpisuje
normalną kolejna umowę.
To zwykła złodziejska pułapka.

Stąd ten post ku przestrodze.

Pozdrawiam