Sciema TEPS-y neostrada

Autor: OGONek~ <spamerzy_at_wszystkich.krajow.p#^&*@.sie>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 10:29:46 MET

TEPSA kradnie pieniądze w biały dzień.
Wczoraj otrzymałem do zaplacenia ~220 brutto za zmianę neostrady z 512 na
256.

Ciekawostką jest fakt ze oplata obowiazuje również po zakonczeniu umowy na
12 miesiecy.
Mój przypadek wygladal nastepujaco:

Mialem 512 - zakonczyła mi sie 12 miesieczna umowa na czas okreslony, wiec
TEPSA przyslala mi wiekszy rachunek (bo jak wiadomo na czas nieokreslony
jest drozej).
Poszedlem do telepunktu zeby podpisac nowa umowe na 12 miesiecy. Tym razem
wybralem neo 256.

I tu skucha - 220 zl haraczu. Zero informacji o tym w telepunkcie.

A wystarczylo zrezygnowac i podpiac od nowa i nie było by oplaty.
Ale teraz to sobie mozna - bierzcie wszystko z telepunktu na pismie - ze
jest bezplatne.

Jestem zbulwersowany az takim zlodziejstwem.

--
OGONek~