google po wpłacie nie zasila konta adwords co robić?

Autor: Konrad <fabrykareklamy_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 21:45:03 MET

Drodzy grupowicze, piszę tu po raz pierwszy, ale już na początek mam chyba
ważny problem.
Przaelałem kasę na promocję boksów w google.pl 08.12.2005r. do tej pory kasy
nie ma na koncie google kilka listów nic nie dało chociaż sprawiająca
wrażenie uprzejmej
> Basia
> Zespół Google AdWords

Powiedziała:
> Drodzy Państwo,
>
> Ponownie sprawdziłam Państwa konto i zauważyłam, że obecnie pojawia się
> wiadomość informująca nas o przetworzeniu płatności.
>
> Tak więc, nie ma potrzeby przesłania potwierdzenia przelewu. Środki
> powinny pokazać się na Państwa koncie w ciągu następnych paru dni.
>
> Pozdrawiam,
>
> Basia
> Zespół Google AdWords

Ciągle nic się nie dzieje.
Czy macie takie doświadczenia i powiedzcie co robić.

Konrad