Re: styk tpsa <=>energis czy to jest normalne ?

Autor: Vik <viknet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 11:49:16 MET

> debian:~# mtr 62.29.140.65
<ciach>
> Mam postawiony serwer gier na energisie i zaden gracz z tpsy nie moze
pograc
> co chwile dostają laga.
>
> Czy jest sens zgłaszac to jako wadliwą prace łącza ?

hey
nie rozumiem w czym problem chcesz karmic neostradziazy laczem energisa? ja
bym tam olal tepse ale jezli zalezy ci na kklientach tpsa to musil bys
wziasc lacze z tepsy, bo problem lagow klientow tpsa to powinna rozwiazywac
tepsa na wniosek swoich klientow z toba i tak nie beda gadac, ale jezli ty
masz problemy bedac na laczu energisa z dostepem do sieci tpsa to wtedy
walisz do supportu energisa proste :)

Pzdr
Vik