Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: RNAcid <rnacid_at_discordia.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 09:10:39 MET

Użytkownik spit pit napisał:

> [...]mam dsl 2Mbity jeszcze z ip 80.x.x.x
> i mam dsl 4Mbity z ip 83.x.x.x na tym ostatnim lagi w
> world of warcraft a na poprzednim nie.
> Za stary place za 2Mbity tyle co za szybszy nowy w promocji.

Współczuję, bo wiem doskonale o czym mówisz.
Nie jestem typem kombinatora, coniektórzy pewnie powiedzą, że jestem
mało zaradny ale nie chcę kombinować ze zrywaniem umowy, rozłączaniem
telefonu czy pozbywaniem się Neo na czas jakiś i zakładaniem nowego
zwłaszcza, że prócz Neo nie mam praktycznie alternatywy - kablówka nie
wchodzi w grę, bo mieszkanie jest wynajęte i właściciel nie ma dla mnie
czasu, Netia nie jest zainteresowana, gość od sieci radiowych olewał
mnie przez pół roku [umawiał się i nie przychodził, nie odbierał
telefonu itp.].
Mam więc Neostradę, płacę za nią regularnie, nie rozdzielam poza lokal i
jedyne czego od niej chcę to żeby działała i to przyzwoicie, bo chcę
mieć w domu dostęp do netu, to wszystko. Drażni mnie, że mam słabe
parametry połączenia choć z technicznego punktu widzenia wszystko winno
być w porządku [przynajmniej tak to wygląda od strony TePSy] ale nie jest :>

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
[PGR3, Hexic, Kameo Demo]