Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 12 Dec 2005 - 12:00:48 MET

kamil kapturkiewicz napisał(a):

> potwierdzam, po miesiacu powiedzielismy PF doniewidzenia. tragiczna
> porazka. lmds moze i sie nadaje ale nie dla isp. kompletnie sie nie
> wywiazli z umowy, dlatego zerwali dwunasto-miesieczna umowe po miesiacu.
> sami technicy stwierdzili, ze jak dalej PF bedzie pchalo w LMDS to
> pojda z torbami jak formus. formus po korym kupuja sprzet od komornikow ;]
>
> pozdro.
Nie wiem jakie ty miales lacze.
Ja mam 3 Mb/s gwarantowane w IP - chodzi bardzo przyzwoicie - mala
osiedlowka. ( nie mialem problemow z tym laczem) owszem po LMDS zdaje
sobie sprawe ze gdybym chcial wiecej musieliby jakis inny sprzet
zaproponowac. Znam ograniczenia LMDS. Ale wydaje mi sie to bardziej
profesjonalne niz stawianie do klientow radiolinii na Tsunami (a sporo
firm duzych tak robi) - Futuro tez korzysta z Tsunami od czasu do czasu.
Powyzej 8 Mb/s stawiaja dedykowane radiolinie.