Re: Styk tpsa-france telecom long distance [?]

Autor: RNAcid <rnacid__at__discordia.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 16:25:01 MET

Użytkownik KvS napisał:

> jak widać na obrazku straty są na routerach tpsa a dalej już strat niema,
> podejrzewam że te straty są spowodowane tym że te tpsiane routery mogą nie
> mieć ochoty odpowiadać na ICMP, jeśli byłby jakiś problem w tpsie to i dalej
> by były straty a jak widać dalej strat niema, więc nie wiem w czym problem.
> 70 - 80 % strat masz na pingach do routerów w tpnecie a do routerów w
> hameryce strat nie masz żadnych więc jest OK wg mnie.

Efekt tak czy inaczej jest taki, że mam download na poziomie średnim
40-50 kBps i do tego bezustannie "skaczący". Gdyby to było stałe, pewne,
  równe ściąganie na tym poziomie to powiedziałbym sobie "daj spokój,
tak już jest" i koniec ale te skoki mnie drażnią i po prostu wydaje mi
się, że gdzieś po drodze jest błąd.
No tak, ale ja się nie znam ;)

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]