Re: Styk tpsa-france telecom long distance [?]

Autor: KvS <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 23:39:04 MET

W artykule news:dncbsd$rtj$1@news.onet.pl,
niejaki(a): RNAcid z adresu <rnacid_@_discordia.pl> napociwszy(a) się,
nastukał(a) w klawiaturę:

> Witam!
>
> Dla zobrazowania poglądowego
> http://discordia.pl/~rnacid/tr.jpg
>
> i tak mam za każdym razem gdy próbuję wyjść na Krzemową Dolinę -
> 70-80% straty pakietów. To tylko na Neostradzie tak czy to
> "zwyczajne"?

jak widać na obrazku straty są na routerach tpsa a dalej już strat niema,
podejrzewam że te straty są spowodowane tym że te tpsiane routery mogą nie
mieć ochoty odpowiadać na ICMP, jeśli byłby jakiś problem w tpsie to i dalej
by były straty a jak widać dalej strat niema, więc nie wiem w czym problem.
70 - 80 % strat masz na pingach do routerów w tpnecie a do routerów w
hameryce strat nie masz żadnych więc jest OK wg mnie.

--
Pzdr.
KvS