Re: Styk tpsa-france telecom long distance [?]

Autor: RNAcid <rnacid__at__discordia.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 18:12:24 MET

Użytkownik gtk@adm napisał:

> Bylo nie raz na tej grupie(archiwum sie klania).

Kajam się i posypuję głowę popiołem - lama ze mnie więc nawet nie
wiedziałem czego szukać tak naprawdę.
Nie powtórzy się.

> 2,3 i 4 urzadzenie nie lubi odpowiadac na wszystkie requsty skierowane
> pod ich adresem. Jak w tym samym czasie puscisz pinga do hosta
> docelowego to otrzymasz 100% odpowiedzi.

Sprawdziłem i zgadza się, średni czas odpowiedzi 123ms.
To mi nadal nie tłumaczy jednak AŻ tak kiepskiego transferu :/
Dzięki w każdym razie.

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
[PGR3, Hexic, Kameo Demo]