Re: Styk tpsa-france telecom long distance [?]

Autor: RNAcid <rnacid__at__discordia.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 18:09:48 MET

Użytkownik Patryk [JoKeMaN ;-]]] napisał:

> je, je, je. Trejsrouty! W Asterze sie nic nie gubi (bo jeszcze nie ma 18
> ;)), ale za to czasy wyzsze.

Zazdroszczę :) Choć słyszałem od rees'a, że też ma problem z downloadem :>

> Jak rozumiem to XBox Live? Eh. Microsoft moglby postawic cos w Europie,
> bo znam takich co z pingiem powyzej >100 ms to ew. w szachy graja..

No właśnie - XBL :/
Dash + rozgrywka są w stanie normalnym czyli znośnym ale download leży i
kwiczy. No dobra, chyli się i pokwikuje, bo mimo wszystko coś tam leci
ale potwornie zazdroszczę chłopakom w Dialogu, którzy problemów nie mają
najmniejszych :)

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
[PGR3, Hexic, Kameo Demo]