Re: pl.soc.polityka

Autor: Oszołom <oszolomjedenUSUNTO_at_op.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 14:04:03 MET

Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał

> Wystarczy wycinać teksty szkalujące grupy etniczne czy konkretne osoby.

A kto będzie decydował o tym, czy jest to szkalowanie, czy nie?
I jak to sprawdzi?

Przypuśćmy, że ktoś napisze "Turcy w Niemczech podpalili wczoraj kościół"
Jesteś w stanie sprawdzić prawdziwość tej wypowiedzi ... i setek innych
w tym samym czasie?

> A kto powiedział, że usenet musi być szambem, w którym każdy idiota
> może dzielić się z innymi dowolnie bzdurnymi i "sprzecznymi z prawem"
> poglądami?

Polityka to "konstruowanie prawa". To co jest sprzeczne dziś, może być
jutro dopuszczalne. Kto decyduje co jest bzdurą, a co nie?
Dla mnie bzdurą są np. wszelkie poglądy lewackie. Czyli będąc adminem
miałbym wycinać wszystko, co mi nie pasuje?

> Nikt -- dlatego go na tej grupie nie zabieram. Z powodu żałosnego
> poziomu pl.soc.polityka dyskusje większośc normalnych osób dyskusje na
> tematy polityczne prowadzi na innych grupach. To sytuacja chora.

Wygodniej jest dyskutować na innych grupach, bo posty na psp są poddawane
ostrej krytyce i można w ten sposób sprawdzić ich prawidłowość. Jeśli nie
poddadzą się krytyce, znaczy, że są prawdziwe. W innych grupach siedzą
ludzie
niezorientowani i tylko przyklasną. I teraz pytanie czy piszesz aby się
"powymądrzać",
czy aby dotrzeć do prawdy.

> Nie da się ignorować gdy odsetek bzdur przekroczy pewien poziom.

Da się. Po 1 dniu wiadomo kogo nie czytać, a kto mówi rozsądnie.

Pozdrawiam

Oszołom