Re: pl.soc.polityka

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 15:15:32 MET

Oszołom pisze:

> A znajdziesz apolitycznego moderatora, który będzie puszczał po równo z
> prawej i lewej?
> Bo inaczej to będzie grupa z odchyłem lewicowym, lub prawicowym.

Wystarczy wycinać teksty szkalujące grupy etniczne czy konkretne osoby.

> I czy jakiś jeleń się na to zgodzi, aby być obsmarowywany za "ograniczanie
> wolności wypowiedzi"?

A kto powiedział, że usenet musi być szambem, w którym każdy idiota
może dzielić się z innymi dowolnie bzdurnymi i "sprzecznymi z prawem"
poglądami?

> Kto Ci każe zabierać głos, jeśli Ci się nie podoba grupa?

Nikt -- dlatego go na tej grupie nie zabieram. Z powodu żałosnego
poziomu pl.soc.polityka dyskusje większośc normalnych osób dyskusje na
tematy polityczne prowadzi na innych grupach. To sytuacja chora.

> Dziwne tematy i dziwnych rozmówców można po prostu ignorować.

Nie da się ignorować gdy odsetek bzdur przekroczy pewien poziom.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl