Czy wirus moze spowodowac cos takiego?

Autor: Marcin Galat <marcingalat_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:44:01 MET

Przychodze wczoraj do domu po pracy a tu internet prawie nie dziala.
Niektóre strony chodza baaaardzo wolno, niektóre norlmalnie ale wiekszosc
nie dziala wogóle. Serwery pocztowe to samo. GG równiez lezy. Mysle cos
padlo. Dodam ze mieszkam teraz w Anglii i mam 1mbit lacze (staly IP).
Dzisiaj wrócilem to samo wiec dzwonie do mojego IP (euro1net) i mówie co
jest grane. Ten szybciorem zmienil mi adres IP i jest znowu git. Ale co
najciekawsze na koniec zalecil mi "to update my antivirus" i ja sie pytam co
ma piernik do wiatraka? Czy cos takiego moze byc spowodowane przez wirusa,
bo az mi sie nie chce wierzyc? Dodam ze mam router planete który resetowalem
i adres IP mialem przydzielony za kazdym razem ale wystepowaly powyzsze
objawy. Przeciez dla mnie problem byl ewidentnie po drugiej stronie? Niech
ktos mnie oswieci, prosze,
Pozdrawiam,
Marcin