Re: pl.soc.polityka

Autor: Oszołom <oszolomjedenUSUNTO_at_op.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 14:09:36 MET

Użytkownik "Andrzej Piesiewicz" <dratevka@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Inkowski!

Na pl.soc.polityka nie umiałeś dyskutować, to
teraz tutaj trollujesz i chcesz zamknąć psp?

Być przynajmniej zmienił IP dla niepoznaki.

Nie jestem użytkownikiem pl.internet.polip, więc małe wytłumaczenie:

Osoba: aty196.neoplus.adsl.tpnet.pl wpuszczała na pl.soc.polityka takie oto
wywody:

Użytkownik "Szymon Inkowski" <dratevka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał wczoraj:

> Uprawianie seksu ze zwierzakiem nie wpływa zaś
> niekorzystnie na jego psychikę, a wręcz przeciwnie. Np. lepiej, żeby pies
> kochał się ze swoim panem/panią, niż miałby wałęsać się po ulicy i szukać
> szczęścia u innych psów, które równie dobrze mogą go zagryźć, zarazić
> wścieklizną, pchłami itp. itd. Zoofilia, która nie sprawia bólu
> zwierzęciu,
> nie jest wcale sprzeczna z normami etycznymi.

Potem został obśmiany i próbuje zatopić grupę posądzając o rasizm.
Sam prawdopodobnie "produkuje" część antysemickich postów.

Co robi się zazwyczaj z takim trollem?

Pozdrawiam

Oszołom