Re: "waw.pl." nie istnieje na niektórych?serwerach nazw "pl."

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 18:59:51 MET

Jacek Zapala <jacek@it.pl> writes:

> secondary dla waw.pl. Jednak przestal byc secondary i pojawil sie
> problem. Tym wiekszy, ze na skutek IXFRow cala strefa nie byla juz
> przesylana i blad sie nie usunal.

Taaa. Wydaje mi sie, ze to jeszcze moze zalezec od kolejnosci - czy
najpierw (pod)domena zostala usunieta na serwerze secondary z
named.conf, czy najpierw znikl wpis NS na serwerze primary...

A w ogole to widze, ze dzieki temu, ze NASK nam domene pl (i
okoliczne) zabral, rozne problemy przestaja nas bezposrednio dotyczyc.
To moze i lepiej... 8-)

  MJ