Re: "waw.pl." nie istnieje na niektórych?serwerach nazw "pl."

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 17:21:53 MET

Lukasz Trabinski <lukasz@trabinski.nospam.net> writes:

> OK, w pliku pl rzeczywiscie nie ma.

A jak wy to sprawdzacie?

Bo ja zaobserwowalem zjawisko nastepujace:

Jesli komputer X jest serwerem 'secondary' dla domen xxxx oraz
yyyy.xxxx, to do pliku opisujacego domene xxxx NIE ZAPISUJE delegacji
dla domeny yyyy.xxxx, pomimo tego, ze w pliku zrodlowym (na serwerze
'primary') taki wpis jest. Oczywiscie pytany o NS dla yyyy.xxxx
odpowiada prawidlowo.

Co ja sie kiedys naszukalem bledu...

Kiedys tak nie bylo. To sie _chyba_ wiaze w inkrementalnymi
'updejtami' albo z wersja BIND-a albo nie wiem.

  MJ