Re: TP SA nie lubi reklamacji

Autor: Przemyslaw Popielarski <premax_at_hot.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 03:14:01 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <438e5c6a@news.home.net.pl>

Neas <neas@neas.invalid> wrote:
>> O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do
>> TP SA. Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii
>> 0800102102 odmówiła przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa
>> konserwacja systemu. Jestem bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa
>> telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o kilka słów, bo jestem rozbawiony
>> i bezradny.
>
> Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
> zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?

Planowe prace o 18:13?

-- 
./ premax
./ premax@hot,pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Received on Thu Dec 1 03:15:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 03:40:02 MET