Neas <neas@neas.invalid> wrote:
>> O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do
>> TP SA. Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii
>> 0800102102 odmówiła przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa
>> konserwacja systemu. Jestem bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa
>> telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o kilka słów, bo jestem rozbawiony
>> i bezradny.
>
> Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
> zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?
Planowe prace o 18:13?
-- ./ premax ./ premax@hot,pl ./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.Received on Thu Dec 1 03:15:19 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 03:40:02 MET