Re: TP SA nie lubi reklamacji

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 01:59:37 MET
Message-ID: <pan.2005.12.01.00.59.37.120010@neas.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Barti pisze:

> O godzinie 18:13 starałem się zgłosić reklamację usługi Neostrada do TP SA.
> Połaczenie zaliczyło zgona ponownie. Pani na infolinii 0800102102 odmówiła
> przyjecia reklamacji, bo w tej chwili trwa konserwacja systemu. Jestem
> bardzo ciekawy, jak to się ma do prawa telekomunikacyjnego? Proszę kogoś o
> kilka słów, bo jestem rozbawiony i bezradny.

Może zachowała się niezbyt mądrze ale... nie masz co robić tylko
zgłaszać reklamację gdy Ci mówią, że trwają jakieś planowe prace?

-- 
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Received on Thu Dec 1 02:05:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 02:40:03 MET