Re: Oko³opolityczne wypociny...

Autor: Jarek Marciniak <jarek_at_satserwis.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 01:14:52 MET

> Pan URTiP w ostatnich swoich podrygach og³osi³ listê oferentów w
> przetargach
> powiatowych na czêstotliwo¶ci 3,5 GHz. Pobie¿na lektura og³oszenia
> http://www.bip.urtip.gov.pl/bipurtip/_gAllery/20/22/2022.pdf daje
> niepokoj±cy wniosek: TPSA prawdopodobnie wygra te przetargi i tym samym
> umocni swoj± monopolistyczn± pozycjê na rynku.
<ciach>

Najciekawsze jest to ze przetarg skierowany mia³ byæ przede wszystkim do
jednostek samorz±du terytorialnego (glownie szczebla powiatowego) - a ja w
tej liscie widze raptem 3 urzedy miejskie (duze miasta) i nie widze ani
jednego satrostwa powiatowego.

Pozdrowionka dla wszystkich*
J.M.

* - nie dotyczy prezesa urtip-u