Re: Oko³opolityczne wypociny, czyli quo vadis polski Internecie?

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 23:31:03 MET

On Sun, 13 Nov 2005 00:07:30 +0100, Maciej Bebenek
<maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:

>Po prostu MI da³o pewnej czêsci cia³a, niejaki MH, podminister w³a¶ciwy
>mówi³ ze trzy tygodnie temu, ¿e rozporz±dzenie ju¿ le¿y i czeka na
>podpis, ale siê chyba nie doczeka³o...

Zwlaszcza ze zmiany w ustawie nie wymagaly zadnych istotnych zmian w
rozporzadzeniu - na szybko to wystarczylo w starym rozporzadzeniu
podmienic podstawe ustawowa i opublikowac dla ustalenia stanu
istniejacego a ewentualne zmiany robic na spokojnie pozniej.

--
Darek