Re: Oko³opolityczne wypociny, czyli quo vadis polski Internecie?

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 00:07:30 MET

Stanislaw J. Szewczak napisa³(a):

> Tak, ale:
>
> Art. 144.
> 2. Nie wymaga pozwolenia uzywanie urzadzenia radiowego nadawczego
> lub nadawczo-odbiorczego:
> 3) koncowego, wykorzystujacego miedzynarodowo uzgodnione
> zakresy czestotliwosci:
> c) niewymagajacych rezerwacji czestotliwosci.
>
> Tego nie bylo w poprzedniej ustawie.

Siur, bat...

- Access point NIE JEST urz±dzeniem koñcowym
- bramka antykradziezowa te¿ nie ;-)
- alarmy i piloty nie maj± miêdzynarodowo uzgodnionych zakresów
czêstotliwo¶ci
itd itp

Po prostu MI da³o pewnej czêsci cia³a, niejaki MH, podminister w³a¶ciwy
mówi³ ze trzy tygodnie temu, ¿e rozporz±dzenie ju¿ le¿y i czeka na
podpis, ale siê chyba nie doczeka³o...

W zasadzie zgodnie z prawiem URTiP powinien ju¿ od 2 miesiêcy ¶cigac
wszystkich przestêpców, ale ¿e urz±d ten prawo ma we w³a¶ciwym miejscu,
wiêc na razie mo¿na siê nie baæ ;-) To tak samo, jak z art, 55 PT

M.