Re: Oko³opolityczne wypociny, czyli quo vadis polski Internecie?

Autor: Julius C. <juliusc-nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sat 12 Nov 2005 - 08:26:22 MET

U¿ytkownik "Tomasz ¦l±ski" <tom@simdata.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dl3n9c$kfa$1@sunflower.man.poznan.pl...
> Ave!

[...]
> Kto pobra³ i czyta³ dokumentacjê, zapewne
> zauwa¿y³, ¿e pewne sformuowania s± tak charakterystyczne, i¿ nietrudno
> pokusiæ siê o domys³y, ¿e ca³y ten przetarg to farsa sterowana przez TPSA.
[...]
> I co? TPSA zagra³a
> wszystkim na nosie, bo warunki ramowe umowy wydzielone z siebie przez
> URTiP
> s± absurdalne i nierealne. Z tego co jest mi wiadomo, nie istnieje ¿aden
> operator, który zawar³by z TPSA umowê na dzier¿awê pêtli lokalnej.
[...]
> Konkluduj±c, byæ mo¿e uprawiam czarnowidztwo, ¿e alternatywnych wanna-be
> operatorków telekomunikacyjnych zmiot± z rynku oferty Neostrady po 25 z³ z
> cyrografem na 4 lata, do spó³ki z policj± ganiaj±c± za ka¿d± nielegaln±
> obecnie antenk± WI-FI...
>
> A mia³o byæ tak piêknie.

Nie mia³o byæ. Mia³o byæ tak jest.

Je¿eli tak siê zaczê³o (http://www.pcworld.pl/news/43775.html) :
cytat:
"Tak¿e w maju, na pocz±tku swojej kadencji, prezes Witold Grabo¶ zdecydowa³
o anulowaniu kar (300mln z³), na³o¿onych przez URT za pod koniec kadencji
prezesa Ferenca.
[...]
Obserwatorzy zwrócili wówczas uwagê, ¿e na krótko przed decyzja nowego
prezesa URTiP,
TP S.A. wycofa³a z s±dów swoje zaskar¿enie od decyzji URT uznaj±cej j± za
podmiot
dominuj±cy na rynku telekomunikacyjnym."

to jak siê mia³o skoñczyæ? Przecie¿ potem gdzie¶ trzeba pracowaæ.
pozdrawiam
jc