Re: problemy z Chello

Autor: Gryzio <gryzio_at_nospam.neostrada.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 12:15:55 MET

Użytkownik "gato" <gaato@wp.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2005.11.09.22.46.08.749504@wp.pl...
> Ludzie kochani ! Zawsze mi sie wydawalo, ze aby ocenic cos, trzeba tego
> czegos sprobowac...ale skoro nie macie Chello, to opisze w skrocie:
> transfer zza Wielkiej Wody i z Zach. Europy oscyluje w granicach 15-30
> kB/s (lacze jest 2 Mbity). Z kraju jest ponad 200 kB/s. Wg. mnie cos jest
> przycinane na styku Chello i Aorty, dlatego pytam, czy inni _USERZY_
> Chello tez maja taki problem.
> BTW, ping to nie wszystko..a o priorytyzacji ruchu sie slyszalo..?
Zawsze mi się wydawało, że żeby porównać dane techniczne 2 rzeczy
wystarczy wziąć do ręki dokumentację - samej rzeczy nie trzeba
widzieć na oczy ;)
Ja też powiem, że czasy są ok. Do tego skoro ping to nie wszystko,
to trzeba było coś więcej dorzucić.

Poza tym już bardziej w temacie - nie zauważyłem żeby coś było
przycinane (z chaty gdzie mam chello). Wczoraj ciągnałem komplet
poprawek po świeżej instalacji win2000 - średni czas około 80-90kB/s.
Dostęp do newsów (news.giganews.com) w pojedyńczym wątku
średnio 140kB/s - serwer USA, serwer europejski wolniejszy o
około 10-15kB/s. Przy zastosowaniu wątków ośmiu pełne wysycenie
łącza - 480kB/s (łącze 4Mb).

Osobiście uważam, że testowanie prędkości sieci na podstawie
serwerów microsoftu jest b. słabym pomysłem bo ich serwery są
notorycznie przeciążone.

pzdr
gryzio

--