Re: problemy z Chello

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Thu 10 Nov 2005 - 09:31:07 MET

gato napisał(a):
> Ludzie kochani ! Zawsze mi sie wydawalo, ze aby ocenic cos, trzeba tego
> czegos sprobowac...ale skoro nie macie Chello, to opisze w skrocie:
> transfer zza Wielkiej Wody i z Zach. Europy oscyluje w granicach 15-30
> kB/s (lacze jest 2 Mbity). Z kraju jest ponad 200 kB/s. Wg. mnie cos jest
> przycinane na styku Chello i Aorty

mistrzu ... a nie jest tak jak mi sie wydaje ze Aorta to siec szkieletowa chello ?

opis AS'a

aut-num: AS6830
as-name: UPC
descr: UPC Distribution Services
descr:
descr: UPC provides broadband ISP services
descr: in Austria, Belgium, France, Netherlands, Czech Republic
descr: Sweden, Poland, Slovak Republic, Hungary and Norway
descr:

i co oni sobie tam przycinaja ?

--
Mateusz