Re: blueconnect czy iplus?

Autor: gefek <the_wizard_at_spamunieprzyjmuje.wp.pl>
Data: Tue 08 Nov 2005 - 01:05:22 MET

In news:dkfljd$atl$1@atlantis.news.tpi.pl, Piotr Niżyński wrote:
> Witam,
> Jakie sa pingi (np. do wp) w tych opcjach? W ktorej jest lepiej?
Mam nadzieję że nikt się nie obrazi że dołączę tu swoje pytanie...
Czy w blueconnect lub iplus otrzymuję zewn. IP? Czy to może można kupić jako
usługa dodatkowa?
Chodzi mi o możliwość korzystania z jednego programu, który po odpaleniu i
połączeniu z serwerem, czeka na połączenie od serwera na danym porcie. Jeśli
nie ma zewn. IP to się niestety nie doczeka...

--
 Grzesiek