Re: blokada z tpnet do Allegro

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 Nov 2005 - 22:30:21 MET

Epilog

Ponieważ nazajutrz po radosnym "działa" znowu nie działało
poanalizowałem trochę logi squida. Pewnie banał ale dla mnie odpowiedź
serwera Allegro: HTTP error 419 nie był jasną sprawą, w przeglądarce się
nie pokazuje.
Ciekawe, że pojawiał się tylko gdy squid forwardował informację o IP
źródłowym 192.168.1.1
Napisałem o tym do Allegro w poniedziałek, nie odpisali, ale
przynajmniej dzisiaj już to naprawili.

Na networkingu nikt się nie zainteresował dlatego pozwoliłem sobie tutaj
zakończyć wątek.

--
Olek